Onze laatste dag in Currumbin bij Rob en Jacky

19 november 2017 - Currumbin, Australië

Zondag, de laatste dag in Currumbin zijn Ton en ik naar het Wildlife Park geweest, 10 minuten van het huis van Rob en Jacky. We gingen hier speciaal naar toe voor de vogelshow met veel verschillende soorten uilen, arenden, Australische pelikanen en nog veel meer prachtig vogels in allerlei kleuren. Ze vlogen vrij boven het publiek, vlak boven je hoofd. Het was echt een geweldige show. Daarna hebben nog genoten van de koalabeertjes, krokodillen en andere dieren die in Australie leven. ‘s Middags nog een mooie strandwandeling gemaakt, met echt Hollands weer, veel wind, bewolkt en af en toe een buitje.

‘s Avonds hadden we een heel gezellige afscheidsetentje met Rob en Jacky. Jacky heeft heerlijke lasagne, het lievelingseten van Rob, gemaakt. Ook  hebben we afscheid van Rob genomen omdat hij vanavond naar Maleisië vliegt voor een zakenreis. Morgenvroeg na het ontbijt vertrekken wij naar Brisbane voor onze vlucht naar Hongkong. We zullen Australië en de familie erg gaan missen.

1. Henny Koerts:
    19 november 2017
    Aaahh... is het dan alweer voorbij.... ?
  2. Hans Bots:
    19 november 2017
    Dadelijk een goede reis naar huis.
  3. Wilma:
    19 november 2017
    Niet alleen een mooie reis, maar ook een hele familie dichterbij, mooi hoor😍
  4. Willemien:
    20 november 2017
    Wat hebben jullie veel beleefd en intens geleefd deze vakantie. Op......km afstand waren wij in gedachten samen met jullie op pad😊
    Goeie reis naar huis en voor straks: welkom in Holten.
  5. Petra Berghuis:
    21 november 2017
    Geniet nog van jullie laatste momenten Down Under!

Liefs Petra